Vi har et stort utvalg av gruppetimer!

Løpetimer

Bli med vår instruktør på løpeøkter utedørs. En sosial og morsom økt hvor vi bruker kompetansen vi har på løpsteknikk, slik at du lærer mer om hvordan du presterer bedre i dine løp, eller rett og slett legge opp varierte løpeøkter som inspirerer hver gang. Løpetimer kan vi også lage innendørs på mølle.

Sirkeltimer

Sirkeltimer kombinerer fler ulike treningsformer, stasjoner med øvelser for hele kroppen, med ulikt fokus gjennom hele sesongen. Morsom og inspirerende styrketrening med våre beste trenere.

Yin Yoga

Yin og yang er motpolene til hverandre. Yang er det
eksplosive, utadrettede og kan være fysisk krevende. Mens Yin er
det rolige, nærende, innadrettede og mer meditative. I Yin Yoga vil
vi i yangdelen øke pulsen, jobbe med styrke og utfordre kroppens
fysiske kapasitet. Vi balanserer ut den energikrevende yangdelen
med å avslutte med en yin. Yinyoga består av stillinger som holdes
over litt lengre tid, slik at musklene og bindevevet får en
mulighet til å gi slipp på spenninger og forlenges. Samtidig kan
dette lette på tankenes aktivitet og invitere deg til en indre ro
og stillhet.

Yoga Restorative

Yoga restorative er timen der vi senker pulsen helt. Timen gir deg mulighet til å få et avbrekk fra hverdagen for å få strekt ut skikkelig, lære enkle pusteøvelser for å stresse ned og få tid til en god avspenning. Timen passer som restitusjon for deg som trener mye og trenger en rolig økt, eller for deg som har en hektisk hverdag og trenger å stresse ned.

Timen henter inspirasjon fra yin-yoga ved at vi blir i strekker lenge for å påvirke både muskulatur og bindevev. Pusteøvelsene i timen er hentet fra klassisk yoga . De kan gi økt ro og avspenning, samt påvirke din lungekapasitet som igjen kan gi en positiv effekt på kondisjonen din. Avspenningene og meditasjonsøvelsene i timen er inspirert av yoga og mindfulness og kan bidra til økt konsentrasjon og tilstedeværelse i din hverdag. Timen har åpent nivå og passer for absolutt alle.

Catslide

Catslide er et norsk treningskonsept og treningsformen der du bruker fire små matter med lav friksjon for å gjøre en rekke ulike øvelser. Catslide er intensiv styrketrening som utfordrer hele kroppen. Aller mest må du jobbe med kjernemuskulaturen som er de dype rygg og magemusklene. Kjernemuskulaturen har en spesielt viktig oppgave med å beskytte ryggraden, spesielt i forbindelse med store kraftanstrengelser innen idrett. God styrke i mage og rygg reduserer risikoen for akutte skader og for belastningsskader. Prinsippene for trening med Catslide er så enkle at de passer for alle. Du bruker kroppstyngden din som belastning og kontrollerer hvor tungt du jobber ved å skli kortere eller lengre ut fra utgangspunktet. Du kan enkelt øke belastningen når du blir sterkere. Catslide er en morsom, effektiv, og komplett treningsform som gir raske resultater.


Triggerpoint

I denne timen bruker vi foam roller, en massasjerulle, for å løse opp i muskelspenninger, stimulere bindevevet, bli kvitt avfallsoffer og øke bevegelighet. Vi «pusser» musklene. TriggerPoint kan fint kjøres som en egen økt men også som en økt før styrketrening.

BodyArt

BodyArt er funksjonell bevegelsestrening som balanserer styrke, fleksibilietet og mental konsentrasjon. Alle BodyArt-klasser utføres barbeint med kroppen som eneste utstyr. Basert på Ying og Yang , passiv og dynamisk energi, utfordrer BodyArt både til kraftige og dynamiske bevegelser med dynamisk avslapning. Holistisk, intens og målrettet treningsform som gir en helhetlig trening.


TRX

Slyngetrening bygger styrke, fleksibilitet, balanse og utholdenhet. TRX brukes over hele verden, og det er mulig å gjennomføre hundrevis av funksjonelle styrketreningsøvelser med TRX-slynger.
TRX bruker gravitasjon og din egen kroppsvekt for å skape motstand. Dette gjør det mulig for hver enkelt å justere vanskelighetsgraden, uansett fysisk form og målsetning.

Meld deg på våre gruppetimer!

Se timeplan og meld deg på nå