Vi har et stort utvalg av gruppetimer!

Løpetimer

Bli med vår instruktør på løpeøkter utedørs. En sosial og morsom økt hvor vi bruker kompetansen vi har på løpsteknikk, slik at du lærer mer om hvordan du presterer bedre i dine løp, eller rett og slett legge opp varierte løpeøkter som inspirerer hver gang. Løpetimer kan vi også lage innendørs på mølle.

Sirkeltimer

Sirkeltimer kombinerer fler ulike treningsformer, stasjoner med øvelser for hele kroppen, med ulikt fokus gjennom hele sesongen. Morsom og inspirerende styrketrening med våre beste trenere.

Yin Yang-Yoga

Yin og yang er motpolene til hverandre. Yang er det
eksplosive, utadrettede og kan være fysisk krevende. Mens Yin er
det rolige, nærende, innadrettede og mer meditative. I Yin Yoga vil
vi i yangdelen øke pulsen, jobbe med styrke og utfordre kroppens
fysiske kapasitet. Vi balanserer ut den energikrevende yangdelen
med å avslutte med en yin. Yinyoga består av stillinger som holdes
over litt lengre tid, slik at musklene og bindevevet får en
mulighet til å gi slipp på spenninger og forlenges. Samtidig kan
dette lette på tankenes aktivitet og invitere deg til en indre ro
og stillhet.

Yoga Flow

Vinyasa flow er en yogatime med fokus på flyt og overganger. Ofte har timene et dynamisk og fysisk fokus i starten, og så roer vi ned mot slutten og blir lenger i rolige strekker. Vinyasa betyr å sette noe i rekkefølge på en bestemt måte og i vinyasa flow er det lengre flytende, dynamiske bevegelsessekvenser som blir nøye guidet av læreren. Vi flytter oss fra en bevegelse til en annen med fokus på å bruke pusten i bevegelsene. Yogaen vår passer for både nybegynnere og mer erfarne yogis.

Catslide

Catslide er et norsk treningskonsept og treningsformen der du bruker fire små matter med lav friksjon for å gjøre en rekke ulike øvelser. Catslide er intensiv styrketrening som utfordrer hele kroppen. Aller mest må du jobbe med kjernemuskulaturen som er de dype rygg og magemusklene. Kjernemuskulaturen har en spesielt viktig oppgave med å beskytte ryggraden, spesielt i forbindelse med store kraftanstrengelser innen idrett. God styrke i mage og rygg reduserer risikoen for akutte skader og for belastningsskader. Prinsippene for trening med Catslide er så enkle at de passer for alle. Du bruker kroppstyngden din som belastning og kontrollerer hvor tungt du jobber ved å skli kortere eller lengre ut fra utgangspunktet. Du kan enkelt øke belastningen når du blir sterkere. Catslide er en morsom, effektiv, og komplett treningsform som gir raske resultater.

BodyArt-Yoga

BodyArt er funksjonell bevegelsestrening som balanserer styrke, fleksibilietet og mental konsentrasjon. Alle BodyArt-klasser utføres barbeint med kroppen som eneste utstyr. Basert på Ying og Yang , passiv og dynamisk energi, utfordrer BodyArt både til kraftige og dynamiske bevegelser med dynamisk avslapning. Holistisk, intens og målrettet treningsform som gir en helhetlig trening.

TRX

Slyngetrening bygger styrke, fleksibilitet, balanse og utholdenhet. TRX brukes over hele verden, og det er mulig å gjennomføre hundrevis av funksjonelle styrketreningsøvelser med TRX-slynger.
TRX bruker gravitasjon og din egen kroppsvekt for å skape motstand. Dette gjør det mulig for hver enkelt å justere vanskelighetsgraden, uansett fysisk form og målsetning.

Meld deg på våre gruppetimer!

Se timeplan og meld deg på nå